УВО діє !
Опубліковано 02:45 29.10.2009 Автор Лисенко Петро
Українців-патріотів, що добре пишуть в Інтернеті поки що більше ніж тих, які розуміються на інтернет-технологіях. Тому сьогодні в громадському секторі УАНЕТу самостійно (“стихійно” тут не підходить , бо процес свідомий) формуються осередки з числа небайдужих українських патріотів, які організовують цілеспрямовану технічну протидію проплаченим українофобам в Інтернеті (останні просто звикли відчувати певну безкарність). Подібні дії мають певний результат. Наші хакери зламали сайт відомого євроазійського союзу і 14 жовтня виставили на ньому інформаційне повідомлення “вітаємо з днем УПА”. Той сайт терміново було закрито на технічне обслуговування (це непаганий результат). Також на одному з відомих світових сайтів по розповсюдженню відео вже створено УВО – УКРАЇНСЬКИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ ОПІР (абревіатура невипадково співпадає з історично відомою УКРАЇНСЬКОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ). На ньому по-українські делікатно, непорушуючи принципів і зобов’язань користувачів сайту, ведеться постійна кропітка діяльність щодо виявлення, блокування, закриття і видалення антиукраїнських матеріалів та акаунтів. Традиційно ця мережа протидії організована таким чином, що її практично неможливо всю вичислити. Це завдяки врахованому історичному досвіду підпільної боротьби УПА, досвіду українських хакерів-патріотів та досвіду хакерів-патріотів інших держав(східної Європи, Балтії, Грузії …), які вважають за необхідне поділитися своїм досвідом. Останні визнають, що українці діють більш зкоординовано, а саме головне – дуже ефективно у порівнянні з ними.
Продовження
__________
А стосовно того,що пишете “нє для того чтоби уєсть” мене, не виправдовуйтесь. Яж на вас не ображаюсь, але й не вважаю, що ви дійсно по правді не шхочете. Бо ви постійно тільки це і робите, бо ви простий енергетичний вампір, а вампіри не можуть бути задоволеними як що не відчули, що комусь зробили пагане. Я ж до вас на пост з коментарями не заходжу? Отож! А що вас сюди пре? Отож! Люди живуть в своєї державі. Нехай живуть не дуже , але – в рідній. Думають що зробити, щоб жити краще. А ви просто перешкоджаєте навіть цім думкам. Таку мету мабуть поставили … Як що Україна для вас не рідна , то й не заважайте . Не знаю живете ви тут чи так, – по службі … Але йдіть собі на інші пости там де “за Росію до конца…”. А ми тут як небудь за нашу Неньку, та за Народ. Я своєї професії не приховую, а ось ви, мабуть, штучка ще та … Ті що при будь якій владі під “ніками” та “кодами” перебувають. А ось мене в Збройних Силах України багато хто знає, а чого ховатися? Саме – за правдолюбство і правоборство… Ну а ви мрієте що вітер перемінеться і таких я ми ви зразу “на гачок”. Ну щож мріяти не заборониш. Дай Боже вам здоров’я і мудрості. Це так багато пишу, тому що часу іншого не буде. Добраніч. Слава Україні!
Петро, людина – найвища цінність! Не КПРС, не армія, не присяга, – людина. Й інші люди. Якщо порушення присяги на користь людям, то її потрібно порушувати.
Звісно, можна вважати себе присягнувши неіснуючій країні чи стовпу на вулиці, але з такими симптомами варто звертатися до відповідних фахівців.
========================================
Если не секрет,сколько лет своей драгоценной жизни вы прослужили в армии,что так лихо рассуждаете на эти темы? Армия и демократия суть-несовметмые понятия.Мож вы что попутали?
49. Петро 01.11.2009 01:45
Автору. Я ведь пишу это не для того, чтобы уесть вас, поймать на лжи ит.д. В конце концов. не я вам судья. Человек вообще слаб. Но ведь вы без тени публичного раскаяния, такой воинственный, такой правоборец, как будто не было первой половины жизни и первой присяги. Не вам судить, кто патриот Украины , а кто нет. вот, что я хочу сказать.
================================
С паном полковником,где-то полгода назад у нас уже произошел обмен мнениями по поводу отношения к присяге.Хочу только напомнить свою позицию.Да,человек слаб.У него семья,дети престарелые родители,куча разных обстоятельств.Все можно понять (в мирное время).Можно понять,простить,забыть.Но вызывает чувство омерзения тот факт,когда именно факт нарушения присяги,человек изменивший выдает чуть ли не за подвиг.Уверен,даже изменивший той или иной присяге офицер,в глубине души,чувствует угрызения совести и досаду по этому поводу.Как бы то ни было,это тот случай в жизни,публично рекламироваить который порядочный человек (офицер) не станет.Мне не столько режет глаз сам факт отречения от присяги,поскольку на тот момент СССР уже перестал существовать,сколько попытки заработать на этом,вобщем-то постыдном (но в конкретном случае объяснимом) событии,некие дивиденты.
Ну и последнее,действительно,не вам,п.полковнику,судить,кто больший патриот Украины: вы,восхваляющий ее болячки,в надежде получить некие преференции,или те,кто открыто указывает на ее язвы,не получая ничего взамен,окромя придурковатого обвинения в некой продажности.Рассудит нас только история.Но только самые наблюдательные заметили,что маятник ее уже качнулся в обратную сторону…
До 52. Мамай-Трегубенко. 01.11.2009 13:00 Если не секрет,сколько лет своей драгоценной жизни вы прослужили в армии,что так лихо рассуждаете на эти темы? Армия и демократия суть-несовметмые понятия.Мож вы что попутали?
__________________________
Ні не плутаю. Яж українець і знаю (не тільки з історії, але й з свого життя – козацька кров) що саме демократичної форма оговорення і прийняття рішення додає найбільшої згуртованості і свідомої дисциплінованості під час його втілення в життя. Але ж ви не визнаєте реальної історії та реального українського досвіду( а в мене стосовно ефективної дії громадської інституції, зокрема зборів офіцерів, всередині військового формування є такий досвід вже в сучасних умовах , – ефект величезний : боєздатність, згуртованість, всеохоплюєче піднесення на загальний високий результат… Єдиноначальність прицьому тільки зміцнюється, а впевненість командира в своїх підлеглих зростає в рази…
До 53. Мамай-Петро-Автор. 01.11.2009 13:25
Ну и последнее,действительно,не вам,п.полковнику,судить,кто больший патриот Украины: вы,восхваляющий ее болячки,в надежде получить некие преференции,или те,кто открыто указывает на ее язвы,не получая ничего взамен,окромя придурковатого обвинения в некой продажности.Рассудит нас только история.Но только самые наблюдательные заметили,что маятник ее уже качнулся в обратную сторону…
_________________________
Маятник не “качнулся”, а його розхитують такі як ви, ніби то “не получая ничего взамен”.Тому окрім образ аргументів у вас нема. До того ж ва сніхто не звинувачує в продажності. Все просто, як що ви сюди претесь, то це не за просто так. Ще раз акцентую. Я ж на ваші пости не лізу ? Це і підтверджує , що мені за це ніхто ні яких преференцій не дасть, а ось вам …????
Автору. Конечно, этот принципиальный спор по большому счету надо вести не с вами,вы хоть не выгодой руководствовались, хотя я остаюсь при своем мнении по некоторым вопросам. Главное-мне трудно понять-как может советский офицер, пусть и бывший, не быть проводником дружбы с Россией, а скатиться на голый нйционализм с бандеровским душком. Но-” у кожного своя доля и свий шлях широкий…”. Спор-нет, не спор, а обвинения в прямом предательстве и гос преступлениях надо предъявить перевертышам Горбачеву, Яковлеву, Ельцину, Кравчуку, Кучме, Ющенко (номенклатурный член КПСС) и иже с ними. Они десятки лет оболванивали народ в одном направлении, а затем-перекрасились и потащили некоторых наивных за собой. Этим иудам -нет прощения.
54. Петро 01.11.2009 21:41
Главное-мне трудно понять-как может советский офицер, пусть и бывший, не быть проводником дружбы с Россией, а скатиться на голый нйционализм с бандеровским душком.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Щось ніяк я не зрозумію. Був союз братніх республік. Він був настільки братній, що вмить розпався на окремі країни.
Нормальні військові присягнули народу тієї країни, в котрій вирішили жити і працювати. Одні в Україні, інші в Грузії чи Росії. Це нормально.
Ті, хто бажав зберегти вірність союзу, як приміром Борис Карлович Пуго, вчинили відповідно вірності своїй присязі. Бо перестала існувати країна, котрій вони присягали – треба було або вважати себе вільним від тієї присяги, або йти вслід за країною, котрій присягав.
Тому прошу зрозуміти, сьогодні є країна українців, за котру вони боролися по різному, але здобули.
Щодо ж бажання всіляких «баскетболістів» оголосити себе правонаступниками союзу і «Всія Галактико», то їм варто порадити придбати собі губозакаточну машину.
Трегубенко. А вы николи й не зрозумиете, бо для вас незалежнисть Украини-це перш за все-русофобия. А я впевненный як були в цьому впевнени кращи люди Украини вид гетьмана Богдана Хмельницького до гетьмана Скоропадського, що тильки дружба з Росиею- у гарант дийснои незалежности.
56. Петро 02.11.2009 11:16
Трегубенко. А вы николи й не зрозумиете, бо для вас незалежнисть Украини-це перш за все-русофобия. А я впевненный як були в цьому впевнени кращи люди Украини вид гетьмана Богдана Хмельницького до гетьмана Скоропадського, що тильки дружба з Росиею- у гарант дийснои незалежности.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Яка русофобія?
Взагалі, дуже дивна ситуація. Мова йде про творення України і про недопущення втручання у наші справи іноземних суб’єктів.
А Ви відразу в істерику – русофобія! Немов це ми втручаємося у їхні справи.
Предавший дважды свидомо(по расчёту)предаст ещё не один раз. Шваль бандеровская.
Це вже було. Напружуйте інтелект, як що залишився.
_________________________
Маятник не “качнулся”, а його розхитують такі як ви, ніби то “не получая ничего взамен”.Тому окрім образ аргументів у вас нема. До того ж ва сніхто не звинувачує в продажності. Все просто, як що ви сюди претесь, то це не за просто так. Ще раз акцентую. Я ж на ваші пости не лізу ? Це і підтверджує , що мені за це ніхто ні яких преференцій не дасть, а ось вам …????
=====================================
Какой обидчивый полковник попался.Да,собственно говоря,я вас ни в чем не обвиняю,дело житейское,чай не война.Просто не надо смену присяги преподностить так,буд-то это главное дело вашей жизни.И второе:с какого бодуна вы решили что имеете монопольное право определять пути развития Украины?Кто вы такой? Вы украинец? Ну так и я украинец! Двадцать лет вы тащили этот “маятник” в свою сторону,за это время уже успело родится и вырасти поколение.Справшивается,где результат?А результата и нема!Скажу больше,и не буде,(даже после выборов,и вы это прекрасно знаете,как и Трегубенко),пока галицийское мировоззрение и галицийские интересы,мимикрировав под украинские,будут править бал.Демографические потери Украины,за время “вашего” правления уже почти сравнялись с голодоморными.Куда девалось 5 миллионов человек?
А “маятник” скоро сам стряхнет вас.Вы и так за него еле держитесь,аж рученки вспотели…как потом будете объяснять смену присяги? Снова “прозрел”,”уверовал”?
54. Петро Лисенко 01.11.2009 18:33
До 52. Мамай-Трегубенко. 01.11.2009 13:00 Если не секрет,сколько лет своей драгоценной жизни вы прослужили в армии,что так лихо рассуждаете на эти темы? Армия и демократия суть-несовметмые понятия.Мож вы что попутали?
==================================
Пост 52 адресован не Автору,а Трегубенко.То что Вы служили-козе понятно.А где был наш демократ-сыромер?
Але ж ви не визнаєте реальної історії та реального українського досвіду( а в мене стосовно ефективної дії громадської інституції, зокрема зборів офіцерів, всередині військового формування є такий досвід вже в сучасних умовах , – ефект величезний : боєздатність, згуртованість, всеохоплюєче піднесення на загальний високий результат… Єдиноначальність прицьому тільки зміцнюється, а впевненість командира в своїх підлеглих зростає в рази…
===================================
Я не только не оспариваю этот ваш посыл,наоборот,совершенно с ним согласен.Как-то на заре нашего “знакомства” с п.Трегубенко и его турбосупердемократией,я пытался провести некоторые паралели между механизмами принятия решений казацким кругом и как ни парадоксально звучит,партийной организацией.И там и там получался демократический централизм.Выборность,отчетность…вам это знакомо.Реакция Трегубенка была похожа на панику.Он никак не мог признать,(ориентация не позволяет),что в парт.организациях имелись и очень сильные элементы демократии,а в механизме принятия решений на Сечи имелись элементы,в последствии Лениным названные “демократическим централизмом”.Как человек знающий эту “кухню” не понаслышке,вы же не станете отрицать,что в СА,парт.организации были очагами демократии.(специфическими,но демократическими).Они держали “в тонусе” зарывающийся командный состав,решали многие социальные вопросы исходя из позиции социальной справедливости…за что,собственно говоря,замполиты и получали нелюбовь комсосотава.В основном…
Дякую Автору за inspiration.
Так виходить. І Вам спасибі.
До 62. Мамай-Автору. 03.11.2009 00:36
“Какой обидчивый полковник попался…”
______________
відповідаю:помилилися, на таких не ображаюсь.
“Просто не надо смену присяги преподностить так,буд-то это главное дело вашей жизни…”
_________________________
відповідаю:голоне діло мого життя – мої діти… Присяга теж важливо. Як дл військового професіонала .
“Ну так и я украинец!…”
_________________
відповідаю:брехня. Чому?
1.Згідно чинного законодавства всі чоловіки припісного віку що придатні до військової служби приймають військову присягу на вірність українському народові. (або ви не придатні, або не приписного віку, або не українець)
2.Мене ніколи ніхто не вчив української мови ( і в школі я навчався в СРСР)- я нею розмовляю і пишу, як бачите . А ось ви …- тільки московською ( тому що російською пишуть не ображаючи, – у вас це не виходить).
3. Можливо ви проживаєте “НА УКРАИНЕ”, але не живете в Україні, бо дивитесь на неї як на тимчасове явище десь з гори.
“как потом будете объяснять смену присяги? …”
______________________
Кому вам ?!?!
64. Мамай-Автору. 03.11.2009 01:09
“я пытался провести некоторые паралели между механизмами принятия решений казацким кругом и как ни парадоксально звучит,партийной организацией.И там и там получался демократический централизм.Выборность,отчетность…вам это знакомо…”
____________________
У нас не “круги” а ради. А більшовики і КПРС багато яких механізмів деформавали для прикриття справжньої антилюдської безмежної і всеохоплюючої влади (навіть Заповіді Божиї переробили під кодекс СТРОІТЄЛЯ КОМУНІЗМА. Як що в СРСР було побудовано найжахливішу в історії людства диктатуру з обличчям Сталіна, – про яку демократію в КПРС можна говорити. БАТЯ сказав, а партія зробила.До такої демократії і ви прагнете. Бо у вас велике бажання спитати таких як я про те чому “ДВАЖДИ ПРІНІМАЛ ПРІСЯГУ” наприклад. Зверніть увагу, що такий партійний демократ “Мамай” до сих пір в дискусії бере участь не під своїм справжнім імям, а свого блога на “Газета Ю ЕЙ” не має. Це так до слова , ви ж “НЄ ТАКОЙ ОБІДЧІВИЙ КАК ЕТОТ ПОЛКОВНІК” зрозумієте правильно, як партія сказала…
До 64. Мамай-Автору. 03.11.2009 01:09 Как человек знающий эту “кухню” не понаслышке,вы же не станете отрицать,что в СА,парт.организации были очагами демократии.
____________________
Скоріше це були не вогнища а ритуальні кострища, в яких спалювали заживо тих хто посміє щось проти партії висловитися або проти командира. А тих хто не був в партії просто не просували по службі.
Петр Лысенко,я вижу вы не из тех кто голову пеплом посыпает за свои грешки. Тогда начнем с начала. Будьте добры, ответьте
-Вы были в партии, которую так несете сейчас?
- Вы окончили политичское военное училище. Следовательно, вы-комиссар, т.е человек, который идет сознательно посвящает свою жизнь на то, что бы быть идеологом партии в солдатских массах.
Ответы-однозначно-да.
Так какого же … вы нас за идиотов держите, проповедуя весь этот бандеровский бред. Я вас идиотом никак не считаю. И на месте бандеровцев давно послал бы …
70. Петро 03.11.2009 18:07
Петр Лысенко,я вижу вы не из тех кто голову пеплом посыпает за свои грешки. Тогда начнем с начала. Будьте добры, ответьте
-Вы были в партии, которую так несете сейчас?
- Вы окончили политичское военное училище. Следовательно, вы-комиссар, т.е человек, который идет сознательно посвящает свою жизнь на то, что бы быть идеологом партии в солдатских массах.
Ответы-однозначно-да.
Так какого же … вы нас за идиотов держите, проповедуя весь этот бандеровский бред. Я вас идиотом никак не считаю. И на месте бандеровцев давно послал бы …
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Якщо вербовий кілок забити в землю, то він пустить коріння, відростить гілочки і почне розвиватися.
А в людини ще й розум є! Ні, звісно не в кожної… Але ті люди, в котрих він є, – розвиваються.
До# 70. Петро 03.11.2009 18:07
копіюю повністю:
“Петр Лысенко,я вижу вы не из тех кто голову пеплом посыпает за свои грешки. Тогда начнем с начала. Будьте добры, ответьте
-Вы были в партии, которую так несете сейчас?
- Вы окончили политичское военное училище. Следовательно, вы-комиссар, т.е человек, который идет сознательно посвящает свою жизнь на то, что бы быть идеологом партии в солдатских массах.
Ответы-однозначно-да.
Так какого же … вы нас за идиотов держите, проповедуя весь этот бандеровский бред. Я вас идиотом никак не считаю. И на месте бандеровцев давно послал бы …
________________
Був в КПРС. Тому точно знаю як вона була влаштована з середини.Також до цього був в КОМСОМОЛЄ, до цього – ПІОНЄРОМ, до цього – ОКТЯБРЬОНКОМ, до цього – В ДИТЯЧОМУ САДКУ … але ще раніше був НЕМОВЛЯМ і ІНОДІ ХОДИВ ПІД СЕБЕ, а ЩЕ – ХАРЧУВАВСЯ МОЛОКОМ СВОЄЇ МАМИ… а до ТОГО НАРОДИВСЯ ВІД БАТЬКА І МАМИ за прізвищами ЛИСЕНКО і БОНДАРЕНКО. Можу ще до того розказати про своїх бабусь і дідусів та й про рідню дружини і багато чого , що було з іншими представниками різних національностей, які сьогоднні вважають себе українцями.Я не народжувався ЧЛЕНОМ партії…(вибачте за грубість- я вже вказав від кого я народився)я народжувався людиною. Також можу порадити вам поцікавитися історією, яку не пишуть а пам’ятають . Мої батьки і дідусі багато чого мені передали з цієї історії. Тому у мене є ім’я , прізвище, по-батькові. Не можу казати , що я нащадок Бандерівців, але кого з них знаю, – вони мої друзі . Підхреслюю ДРУЗІ. А в москві кажуть “скажи кто твой друг и я скажу кто ты”. То ж робить висновки. А ставити питання ви продовжуєте як в ті часи(мабуть це проФФесійне – КПРС, КДБ і ТД.,і ТП.), але мабуть на цей маразм відповідають тільки на блогах “ГАЗЕТА Ю ЕЙ”. Бо ви ж теж людина і треба поважати вашу анахронічну думку. Слава Україні!
До 71. Сергій_Трегубенко 03.11.2009 19:49
_______________________
Дякую.
73. Петро Лисенко 03.11.2009 19:56
До 71. Сергій_Трегубенко 03.11.2009 19:49
_______________________
Дякую.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Та нема за що.
До речі, цікаво, а наші опоненти нам подякують колись за науку, чи так і залишаться незрозумівшими і неподякувавшими?
АВТОРУ
Пане Петре, як на мене, то ось ця діяльність в Інтернет-просторі є одним із напрямків протидії агресивним імперським діям, спрямованим ідеологічно проти України як самостійної держави. Це дуже важлива діяльність.
75. Сергій Зінченко 04.11.2009 17:03
АВТОРУ
Пане Петре, як на мене, то ось ця діяльність в Інтернет-просторі є одним із напрямків протидії агресивним імперським діям, спрямованим ідеологічно проти України як самостійної держави. Це дуже важлива діяльність.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Те, що чужі зазіхають, то не диво. Особливо неприємно коли начебто свої, проживаючі в Україні, паскудити намагаються…
На №72 А на вопросы Вы не ответили , комиссар-бандеровец ! И нервишки у Вас сдали. Непросто ощущать себя подонком? Привыкайте !
77. Стефан 04.11.2009 23:04
На №72 А на вопросы Вы не ответили , комиссар-бандеровец ! И нервишки у Вас сдали. Непросто ощущать себя подонком? Привыкайте !
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Він же з Вами, як з людьми…
А Ви, як НКВСівські шльондри, в душу нагидити пробу…
А взагалі, не намагайтеся програмувати. До Вас же такі методи не застосовують? Як думаєте, чому? Тому, що не знають їх? Чи тому, що вважають занадто підлими? А може тому, що є і моральні, і більш ефективні?
Не випробовуйте долю, не раджу.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Якщо вербовий кілок забити в землю, то він пустить коріння, відростить гілочки і почне розвиватися.
А в людини ще й розум є! Ні, звісно не в кожної… Але ті люди, в котрих він є, – розвиваються.
====================================
Бывают в жизни ситуации,когда безграничному “развитию” человека,мешает присяга и чувство долга.Если бы не это,то все военнослужащие не поле боя,внезапно вспоминали бы что у них есть разум,и “развивались” бы в противоположном от противника направлении…
69. Петро Лисенко 03.11.2009 15:57
До 64. Мамай-Автору. 03.11.2009 01:09 Как человек знающий эту “кухню” не понаслышке,вы же не станете отрицать,что в СА,парт.организации были очагами демократии.
____________________
Скоріше це були не вогнища а ритуальні кострища, в яких спалювали заживо тих хто посміє щось проти партії висловитися або проти командира. А тих хто не був в партії просто не просували по службі.
======================================
Ну,это вы слишком уж трагично.Прям инквизиция какая-то.Зачем же вы так грубо о делах рук своих?Если партсобрания “вогнища”,то ваша штатная должность там была-главный инквизитор.Я понимаю,что озвучивая этот вопрос с таким трагизмом в голосе,набиваете себе цену,ну да ладно.Хочу только заметить,что на “ритуальних вогнищах” идеологических Джордано Бруно было до смешного мало.По больше й части там “горели” пьяницы,разгильдяи и прогульщики.Этой же категории,естественно и карьерный рост был закрыт.И это правильно! А сегодня,на офицерских собраниях,много есть желающих критиковать командование? Или везде “порядок в танковых войсках” и критиковать нечего?
А может после критики в адрес командира полка или дивизии у офицера сегодня карьера “попрет”?
Не смешите мои тапки…
“как потом будете объяснять смену присяги? …”
______________________
Кому вам ?!?!
=======================================
Да мне-то вобщем и не надо ничего объяснять.Все понятно с полуслова.Если вы внимательно читали что я писал,то должны были заметить,что:
1.Десятки тысяч людей сменили в то время присягу,по известным обстоятельствам,и никто их не осуждает,но и они,с трибун и страниц газет не акцентируют на этом внимание.Скорее всего это правильно.
2.Факт смены присяги вы сами вынесли в анонс и должны были предполагать бурные дискуссии по этому поводу.А может того и добивались…Добились.Поздравляю.
. Зверніть увагу, що такий партійний демократ “Мамай” до сих пір в дискусії бере участь не під своїм справжнім імям, а свого блога на “Газета Ю ЕЙ” не має.
========================================
Всi звернули увагу?
Ну,и в чем криминал?!
Вполне все в демократических и правовых рамках.Вы же сторонник демократического и наверное правового государства? Вот и терпите.Така ваша доля.
Почему блога не имею? Не хочу и не имею.Не созрел еще,а может
не хочу затмевать своим сиянием ваше “творчество”.Творите,творите,не отвлекайтесь на всяких там мамаев…можете меня игнорировать.
79. Мамай-Трегубенко. 05.11.2009 01:55
Бывают в жизни ситуации,когда безграничному “развитию” человека,мешает присяга и чувство долга.Если бы не это,то все военнослужащие не поле боя,внезапно вспоминали бы что у них есть разум,и “развивались” бы в противоположном от противника направлении…
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Ні, то не розум, то безумство.
До речі, зараз щось подібне в Україні – замість будувати, її руйнують. В тому числі і силами народу.
===Мамай==
======================
Можно выразить свои чувства к пану Лысенко и покороче:
“Я бы с таким в разведку не пошел!”
Петра Лисенка підтримую на всі 100.
Ну мужики дают! 82 комента о присяге не вникая в суть.
Присяга выражала готовность выполнять священную обязанность по защите Отечества в соответствии с требованиями Конституции СССР (статьи 132 и 133) Там есть слова “…и до последнего дыхания быть преданным своему Народу, своей Советской Родине и Советскому Правительсву”. Не стало той Конституции, потому что исчезла с лица Земли Советская Родина и Советское правительство. Сдохло!!! Лопнуло как мыльный пузырь. Нет его!!! Но остался Народ, который, кстати, стоит первым в присяге,и который проголосовал за независимую Россию, независимую Украину и т.д.. Так кого предал автор? Он последовал за Народом, которому верен до сих пор. Он выполнил присягу!
До # 77. Стефан 04.11.2009 23:04
На №72 А на вопросы Вы не ответили , комиссар-бандеровец ! И нервишки у Вас сдали. Непросто ощущать себя подонком? Привыкайте !
_______________________
Не судіть по собі.
До # 84. москаль 05.11.2009 17:26
===Мамай==
======================
Можно выразить свои чувства к пану Лысенко и покороче:
“Я бы с таким в разведку не пошел!”
_____________________________
Звичайно. Ми ж по різні боки фронту.
ак кого предал автор? Он последовал за Народом, которому верен до сих пор. Он выполнил присягу!
===================================
Слава богу,вмешалась женщина,и думаю,всем мужикам надо с ней согласиться и закрыть эту тему.На Кавказе существует обычай,когда во время поединка женщина бросает свой платок между дерущимися,поединок прекращается.
Только маленькое уточнение (чисто для Лоры):юридически и морально,п.Лысенко,что касается присяги чист как ангел.А вот излишне патетическая бравада этим фактом,была лишняя.Она иногда действует на оппонентов как красная тряпка на быка.И так все было понятно:служил в СА-присягал.Служил в УА-присягал…
90. Мамай- — Гениально!
Мамаю-українофобу.
____________________
Казки та інше, що ви виставляєте в коментарях на моїх постах не повинні ображати людей за будь якою ознакою. У зв’язку з тим, що зявляються подібні, я вимушений їх ліквідовувати, бо дуже поважаю росіян різних національностей і не допущю такого знущання на своєму пості.
91. Петро Лисенко 06.11.2009 20:15
Мамаю-українофобу.
____________________
Казки та інше, що ви виставляєте в коментарях на моїх постах не повинні ображати людей за будь якою ознакою. У зв’язку з тим, що зявляються подібні, я вимушений їх ліквідовувати, бо дуже поважаю росіян різних національностей і не допущю такого знущання на своєму пості.
=====================================
Ну,вот,пошла цензура…у нашего любителя свободы самовыражения.
А в чем “знущання”? Это сказочка,почти байка.Нет ни единого реального персонажа,ни единого ругательства.И с какого “бодуна” я стал украинофобом,а вы русофилом? Удалять,конечно легче чем оппонировать,это,так сказать ваш “последний рубеж”…
Трегубенко:А Ви, як НКВСівські шльондри, в душу нагидити пробу…
А взагалі, не намагайтеся програмувати. До Вас же такі методи не застосовують? Як думаєте, чому? Тому, що не знають їх? Чи тому, що вважають занадто підлими?
Трегубенко: Але як красиво БАНЯТЬ українофобів !!!….
Трегубенко:Двійка, а Ви мабуть ворог України.
Трегубенко: А всяка підлота, котра хоче вносити розколи, воронування і ненависть, нехай забирається геть. Здається, це стосується і Вас.
Володимир:Боротьба з інтернет-собаками (тими, хто професійно чи за покликанням собачої (шаріковської) душі обгавкує українські…
Трегубенко:А це часом мова не про тих придурків…
====================================
Вот вам посты,которые нужно удалить,по вашим сегодняшник критериям.
Автору – зарах,
дискусія з працівниками кремля – зайва
До # 94. APTYP4UK 08.11.2009 23:38
Автору – зарах,
дискусія з працівниками кремля – зайва
_________________________________
ЗгоденЮ друже.Але вона підвищує рейтинг посту. А люди в основному читають пост.
дебильная тема, непонятная и на фиг ни кому ненужная полемика.Глупый и недалёкий полковник, типичный выпускник политических училищ Сов Союза, прощелыга и приспособленец. Многих таких знал, перекрашивались мнгновенно, причём такие, как он, никогда не чурались “застучать” ближнего своего ради сиюминутных выгод. естественно, бандеровцы его друзья, так как им всем свойственно такое поведение. В общем же, хорошо, что наша армия от него избавилась. Теперь хоть такие идиоты не мучают нормальных людей зачётами по гуманитарной подготовке и не мешают нормально работать. Всего доброго, честь имею.
rocketmanу: Не може людина, яка дозволяє собі принижувати і обпльовувати інших мати честь.
Так,що честі Ви не маєте!
Автору.
Ты на встречу выпускников в свое училище ездил,ну может не в училище?Если-да,то не били,или ты тупо молчал,скрывая внутреннее ЭГО?
Мне смешно про проплачених українофобiв в Інтернеті.Делать им больше нечего.Тут и платить не надо.Куда не плюнь,везде видна деятельность твоих сторонников.Ты хочешь навязать со своей бандой идеи развития общества ,то что усугубит и столь плачевное состояния гос-ва?Флаг вам в руки,желательно жовто-голубой.
Кров, пісок, гімно та цукор… Про що Ви всі дупи рвете… Он грип шукайте…
Судя по блогерам,тут только два проплаченный Москвой,остальные пашут за бабки СЭМА.